Conferencia al Centre parroquial de la Cellera sobre les primeres comunitats cristianes

El passat divendres 15 de març Mn. Enric Tubert (reconegut biblista), va exposar a una seixantena de persones de les nostres parròquies, les circumstàncies i dificultats en que van fer els primers passos aquelles primeres i petites comunitats de seguidors de Jesús. El paral.lelisme amb la situació actual de les nostres comunitats era evident.

Mn. Enric va remarcar que malgrat la diversitat de pensaments de les diferents comunitats segons els seus origens i sensibilitats, i de les dificultats ambientals, un element fonamental va mantenIr constants i unides en la diversitat aquelles comunitats incipients: LA GRAN FORÇA QUE TENIEN PER HAVER FET EXPERIÈNCIA DE JESÚS RESSUSCITAT.

Sobre la situació actual de la nostra Església diocesana amb parroquians i mossens grans, Mn. Enric diu que de ben segur neixeran noves realitats en un format més familiar que tindran molt de valor.

1. You’re so awesome! I do not think I’ve truly
    read through something like this before. So great to discover someone
    with some unique thoughts on this issue. Seriously..
    thanks for starting this up. This website is one
    thing that is needed on the web, someone with a little
    originality!

2. This is the perfect web site for anybody who wants to understand
    this topic. You understand a whole lot its almost hard to argue with you (not that I actually will need to…HaHa).
    You definitely put a fresh spin on a topic which has been discussed for years.
    Great stuff, just excellent!