Conferencia al Centre parroquial de la Cellera sobre les primeres comunitats cristianes

El passat divendres 15 de març Mn. Enric Tubert (reconegut biblista), va exposar a una seixantena de persones de les nostres parròquies, les circumstàncies i dificultats en que van fer els primers passos aquelles primeres i petites comunitats de seguidors de Jesús. El paral.lelisme amb la situació actual de les nostres comunitats era evident.

Mn. Enric va remarcar que malgrat la diversitat de pensaments de les diferents comunitats segons els seus origens i sensibilitats, i de les dificultats ambientals, un element fonamental va mantenIr constants i unides en la diversitat aquelles comunitats incipients: LA GRAN FORÇA QUE TENIEN PER HAVER FET EXPERIÈNCIA DE JESÚS RESSUSCITAT.

Sobre la situació actual de la nostra Església diocesana amb parroquians i mossens grans, Mn. Enric diu que de ben segur neixeran noves realitats en un format més familiar que tindran molt de valor.